Moi

My photo
Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Currently 24. I enjoy editing videos. I've been broken, I've been bruised. But that won't stop me, from making my dreams come true. Say or do whatever you want about me 'cause I couldn't care less.

Wednesday 10 August 2011

Death Is Inevitable

*For today's update, aku tulis rojak sket*

Say if I was to go first (wAllahu a'lam) I want to apologize to everyone who knows me from the bottom of my heart. For all the bad things that I've done, taken, mistreated, and most of all hurt your feelings. Forgive me. I'm afraid to go away too soon. Bukan sebab aku takut mati, tapi sebab aku takut untuk menghadap Pencipta ku dengan amalan aku sekarang. Aku takut kerana terlalu sikit amal kebaikan ku, terlalu sikit amal pahala ku dan terlalu banyak dosa yang telah aku buat. Mudah mudahan Allah terima taubat aku yang ikhlas ini dan mudah mudahan Allah beri aku masa untuk beribadah dan tingkatkan amalan untuk di akhirat kelak. Kau tunjukkanlah aku jalan yang benar ya Allah, jangan biarkan aku di dalam kesesatan ya Allah. Ampunilah dosa dosa ku ya Allah.

No comments:

Post a Comment